dimecres, 8 de juny del 2011

L'últim dia d'"esTIC per tu" :(

-Avui és l'últim dia del curs esTIC per tu, els professors estan donant les últimes classes de l'any i desde que les classes van començar els alumnes han estat aprenent moltes coses: encendre l'ordinador, entrar a internet, etc. Els professors també han aprés molt a respectar a les altres persones i tenir paciència. Hem decidit fer una entrevista a un dels alumnes per veure si han après i els ha agradat l'experiència:


-T'ha agradat fer aquest aquest petit curs d'informàtica?


Si m'ha agradat molt perquè he après moltes coses noves


-Què has après durant el curs?


He après MOLT ! sobretot a divertirme molt amb el meu professor en Mohamed.


-Quina nota posaries al teu professor?


Jo li posaria un 10



Tots ens ho hem passat molt bé ensenyant i aprenent en aquest fantástic curs, al final d'aquesta classe farem un pica pica per celebrar que l'"esTIC per tu" s'ha acabat amb èxit. Ens ha agradat molt poder comentar les classes que hem fet.

Adéu i fins l'any que ve!




Xavier i Juan Luís

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada