dimarts, 4 de maig del 2010

ENTREVISTA A L' ALUMNA


ENTREVISTA A L'ALUMNA

Avui, dimarts, 4 de maig, els alumnes i mestres, han començat una nova classe d’. En aquest article entrevistarem a una alumna per veure què li sembla el nostre treball i com progressa.

Què et sembla aquest curs d’aprenentatge?
- Em sembla molt bé perquè es gratuït i ens ensenyen a utilitzar l’ordinador.

Veus que estàs aprenent a utilitzar l’ordinador?
- Estic aprenent poc a poc, però és perquè mai havia tocat un ordinador, però el que m’ensenyen ho estic aprenent bé.

Com veus al teu professor?
El veig molt bé perquè el meu professor és respectuós, bo i té molta paciència.

I així ens ha respost, l’alumne; Nati. Des d’aquí li donem les gràcies per la seva col•laboració, pròximament farem més entrevistes als alumnes per veure com va el curset.
Gràcies i fins aviat

Fet per, el professor d’EsTIC per tu, Sergi Punzano.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada