dimarts, 18 de maig del 2010

L'aprenentatge de l'Ana González



PREGUNTES D'EsTIC PER TU:
• Per què vas venir a aquestes clases? Per aprendre una mica més sobre la informàtica, i sobretot per internet, perquè necessitava posar-me al dia.

• Com et vas a assabentar que fèiem classes? A través de l’escola, perquè tinc un nen que fa p4 a aquest centre escolar.

• Et va sorprendre que els professors fossin nens? No, ja ho sabia, no em va sorprendre perquè la Marta de secretaria em va explicar una mica per sobre les classes.

• T’agradaria que fossin més adults o nens? Per què? Em dóna igual perquè en aquest cas ens ensenyen igual, inclús els nens ens poden aportar més informació sobre la informàtica.


• Has sortit beneficiada? Si, m'he assabentat molt bé de les explicacions en la majoria de les classes.

• Digues una opinió personal d’aquest projecte: Ens serveix tan a nosaltres com als nens, perquè així podeu posar-vos en la pell dels professors, i a nosaltres perquè també aprenem com us moveu a través de l’ordinador.

• Com t’han semblat els exercicis? Adequats per aquest projecte, I bastant complets. Ajuden molt a assabentar-se de com van les coses de l’ordinador.

• T’han semblat bé els horaris de classes, per què? Hi posaríes més dies? M’han semblat força bé els horaris, perquè al matí em va millor que a la tarda.
A mi m’han semblat bé els dies perquè han estat 6 dies ben aprofitats.

I això és el que ha contestat l'alumna Ana González.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada