dimecres, 11 de maig del 2011

Comença esTIC per tu

Avui dia 11 de Maig els alumnes de segon d'ESO hem començat les classes d'informàtica "EsTIC per tu".



Els alumnes i els professors ens hem reunit a la biblioteca per presentar-nos i sortejar els grups de treball. Un cop hem fet el sorteig ens hem posat mans a l'obra. Alguns alumnes ja repeteixen de l'any passat i d'altres és el primer any que ho fan. Una hora després de començar hem preguntat a una alumne i a la seva professora com els hi anava i si es sentien bé, aquestes han estat les seves respostes:




-Com porteu la classe? Entens el que t'explica la professora?

Ho entenc tot, encara tinc alguns problemes pero tal i com m'ho explica la meva professora estic segura de que em costarà poc.

-Què has aprés fins ara?

He aprés a encendre l'ordinador i a utilitzar el "Word".

-Vols aprendre alguna cosa en especial?

M'agradaria aprendre a entrar al hotmail per poder intercanviar documents, fotos, missatges, etc...

-Estas contenta amb la teva professora?

Si, estic molt contenta amb la meva professora. Sobretot felicito a l'escola per fer aquesta iniciativa.

En acabar la classe els alumne han dit que de moment estan aprenent molt i que els estan agradant les classes.

El proper dia seguirem informant-vos de les novetats, comentaris, entrevistes, etc, que seguiexen passant a les classes d'EsTIC per tu. A continuació us deixem una foto de la primera classe d'informàtica.




A reveure!


Xavier i Juan Luís

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada