dimecres, 18 de maig del 2011

Segona Classe



Ja estem a la segona classe d'esTIC per tu i hem canviat de professors. Avui farem una entrevista a l'alumne més veterà de la classe: en Felipe, que ja va estar present l'any passat.


-T'ho estàs passant bé amb els teus professors?

-M'ho estic passant estupendament, els meus professors fan que ho entengui tot.


-Has après molt amb aquestes classes?

-He après moltes coses ara ja se veure fotos que mai havia vist com paissatges de tot el món, ja se utilitzar bé l'ordinador estic molt feliç gràcies a tot el que he après.
Fins i tot he acabat el dossier de deu temes!


-T'agrada posar-te a l'ordinador ara que saps moltes més coses?


-Si perquè he descobert coses de l'ordinador molt "xules" que només puc trobar allà.


-Què opines sobre les classes de l'any passat i les d'aquest any?


-M'han agradat molt les dues ja puc ser jo el prefessor i tot he après molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada